Google Translate

woensdag 7 maart 2012

Schilderij

Deze week was mijn verjaardag en zoals gewoonlijk weer iets speciaals gekregen van mijn vrouw. Vorig jaar 2 Zweedse fakkels. Zie ook deze blogpost. Ook een verjaardagskalender met foto's uit Zweden gekregen. Dit jaar was de verrassing letterlijk en figuurlijk nog groter. Een heel groot schilderij met allemaal foto's van Zweden in A4 formaat. Zie onderstaande foto's.



Het schilderij was een oud schilderij van Ikea die ergens op zolder lag. Het geheel wit geschilderd en vervolgens foto's op A4 formaat op linnen geprint. Daarna alle foto's op het schilderij gelijmd en klaar is het kado.

Elke dag Zweden in de kamer. Machtig mooi kado weer. Ben erg benieuwd wat ik volgend jaar krijg.............

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en origineel cadeau. Zo komt Zweden wel heel dichtbij. Grattis på födelsedagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel het huis hangt vol met spullen uit Zweden :-). Tack.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Hans,
    Wat vreemd toch weer dat ik nu pas een melding over een nieuw bericht krijg. Dat gebeurt wel vaker. Maar goed, niet minder gemeend: alsnog van harte met je verjaardag! En wat een mooi cadeau! Niet over het hoofd te zien en dat iedere dag. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent wat ze volgend jaar bedenkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog een late gelukkige verjaardag gewenst, zo'n cadeau zou ik ook wel willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen