Google Translate

vrijdag 13 februari 2015

Klepbank - Old Beauties

Op 18 december 2014 heb ik de blogpost over de gehaalde klepbank bij Old Beauties geplaatst. Ondertussen is er nieuws over de winkel in Nordhorn verschenen. Op 29 januari 2015 kreeg ik namelijk het onderstaande Facebook bericht te zien:


De winkel in Nordhorn stopt dus per 1 maart 2015.

========================================================================

Vandaag hebben we eindelijk een klepbank gehaald bij Old Beauties in Nordhorn, Duitsland. Via Marktplaats kwamen we de onderstaande klepbank tegen.

De gekochte klepbank
De winkel is dus Old Beauties te Nordhorn. De eigenaresse woont in Denekamp en heeft een webshop en sinds 1 november 2014 nu ook een winkel aan de Denekamperstraat 103 in Nordhorn, Duitsland. Een erg leuke winkel en een leuke eigenaresse (Claudy). Ik heb gevraagd of ik wat foto's mocht maken voor een blogpost. Dit mocht, dus bij deze wat reclame voor Old Beauties te Nordhorn.

Meer informatie over Old Beauties is te vinden op hun Facebook pagina en hun webshop.










Ik heb een vaag vermoeden dat we hier nog wel vaker komen :-). Ik heb nog geen foto van de klepbank bij ons thuis. We hebben nog een discussie over de plek.

6 opmerkingen:

  1. Mooie bank! En wat een leuke spullen. Heb even in de webwinkel gekeken.
    Mochten jullie bij nader inzien geen plaats hebben voor de klepbank, dan willen wij de bank wel overnemen ;-) Maar helaas hebben wij er de ruimte niet voor of we moeten de hele woonkamer verbouwen. In ieder geval veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn het eens geworden en de bank heeft een plekje gevonden :-) Een foto volgt nog. Het is nu te donker. Die stoelen in de etalage waren ook erg mooi.

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige winkel! En wat een mooie bank hebben jullie uitgezocht. Misschien neem ik er ook eens een kijkje - ik denk wel dat ik me er zal vermaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winkel is niet heel groot. Ze adverteren ook op Marktplaats. Zo kwamen wij de bank tegen.

      Verwijderen
  3. Oh wat een mooie spullen daar! En wat een mooie bank is jullie klepbank! Komt de bank in de huiskamer te staan?

    Fijn weekend!

    Groetjes, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bank staat in de huiskamer. Een foto gaat zeker nog volgen.

      Verwijderen