Google Translate

vrijdag 6 februari 2015

Valentijnprijs 2015

14 februari is het weer Valentijn. Ik zag al wat hierover verschijnen op de Facebook pagina van Sandra Berg en ook op die van Elly Koster. Toch even verder kijken en het blijkt dat de Valentijnprijs op 14 februari 2015 wordt uitgereikt. Dit is de prijs voor het beste romantische boek. Ik heb de shortlist en de longlist bekeken en er komen maar drie boeken voor die ik gelezen heb en wel de onderstaande:


Hiervan staat het boek van Sandra Berg op de shortlist. Van de longlist mag er nog een zesde boek worden toegevoegd aan de lijst van de vijf genomineerden. Voor mij is de keuze vrij simpel. Het boek Midzomerliefde van Elly Koster hoort op de shortlist. Het boek neemt je mee door heel Noorwegen. Van het zuiden naar het hoge noorden en zelfs de Noordkaap. Een geweldige reis met veel belevenissen en natuurlijk romantiek. Om Scandinavië een beetje te promoten, breng dan een stem uit op Midzomerliefde. Rechtsboven aan de website vind je het stemformulier. Daar vind je ook een blokje waar je de titel van het boek en de naam van de auteur in kunt vullen als je voor een ander boek kiest dan de vijf genomineerde boeken. De stempagina is hier te vinden: valentijngenootschap.nl/romantische-boek.

Zo hoort de shortlist er uit te zien :-).
Nog een reden om op Midzomerliefde te stemmen is dat het vandaag, 6 februari, Nationale Sami dag is. In Midzomerliefde maak je ook kennis met de Samen.



2 opmerkingen:

  1. Weet niet wat ik moet zeggen, behalve heel erg bedankt voor deze blogpost :-)

    BeantwoordenVerwijderen