Google Translate

maandag 13 augustus 2018

Bergen (4)

In de serie Bergen mag de Ikea natuurlijk niet ontbreken. De Ikea van Bergen heet Åsane.


Altijd weer even inspiratie opdoen en vooral genieten van de Scandinavische opstellingen.





Het viel mij op dat ook in deze Ikea geweldige boeken lagen van de Zweedse kust.












De Hjortron jam heb ik volgens mij nog niet gezien in de Nederlandse Ikea.


De parkeergarage had een mooi systeem met lampjes. Zo kun je direct zien welke plaatsen er vrij zijn.

6 opmerkingen:

  1. Wij proberen ook altijd naar een Ikea te gaan. Zo leuk om te zien hoe ze het daar doen, en ik vind het trouwens geweldig, een winkel die scoort over de hele wereld. Dat is maar weinigen gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Scandinavië zijn ze echt geweldig. En natuurlijk de winkel waar we bijna alles van halen.

      Verwijderen
  2. Wat toch leuk he, het is daar toch net even weer anders dan hier. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit in een Ikea in Scandinavië geweest... als ik het zo hoor, is ook dat de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen we altijd. Kijken wat de verschillen zijn en natuurlijk de prijs en vooral welke dingen er in Nederland nog niet zijn.

      Verwijderen