Google Translate

zondag 6 december 2020

Møn Bolcher

Toen wij in 2014 op Møn waren, kwamen we langs de winkel / fabriek Møn Bolcher in Stege. Toen geen bezoekje gebracht. Afgelopen zomer waren we weer op Møn en kwamen opnieuw langs Møn Bolcher. Deze keer wel naar binnen geweest. Na zes jaar was ik wel benieuwd wat voor lekkers er allemaal te zien en te koop is. 


Glazen potten met de zelfgemaakte Møn Bolcher snoepjes. Heerlijk en leuk om kado te geven.


Genoeg te zien in de winkel.


Je kunt mooi zien hoe alles gemaakt wordt. In deze blog van Stralend Denemarken is mooi te zien hoe de snoepjes gemaakt worden. 


Møn dragee. Heerlijk.


6 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker. En wat een mooi blog verwijs je naar. Opgeslagen voor als ik wat meer tijd heb om et lezen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hans, Nu zijn we toch al heel vaak naar Møn geweest en hebben we even vaak een bezoekje aan Stege gebracht maar nu vraag ik me toch af waar die winkel precies te vinden is. Is dat in het fabrieksgebouw voor de brug? Ik wil er zeker eens naartoe. Snoep eet ik dan wel niet maar een pak lekkere koffie is niet te vermaden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Johanna, ik heb even een Google Maps kaartje toegevoegd. Het zit aan het plein met onder andere een supermarkt en boven Møn Bolcher een tandarts.

      Verwijderen