Google Translate

zaterdag 24 juni 2023

Kajgaden shopping Hundested

We zaten in de buurt van Sjællands Odde en zijn naar de plaats Hundested geweest. Hundested ligt aan het einde van Sjællands Odde en het leek ons wel een leuke plaats. Er zou onder andere zandsculpturen te zien zijn. Eenmaal aangekomen bij de haven zagen we Kajgaden shopping. Das leuk en het was nog open ook. Genoeg te zien.








Dit was wel het allergrootste insectenhotel die ik ooit gezien heb.










Deze keer toch wat gehaald. Twee kleedjes, een voor ons en een voor onze dochter.



Hieronder zijn de zandsculpturen te zien. Achter een groot hek. Zo van de buitenkant te zien waren het niet zulke interessante sculpturen. Ik had er een totaal ander beeld bij. Natuurlijk niet binnen geweest. Kosten 65 DKK per persoon. 




In de Facebook groep Denemarken Fans kwam ik een bericht tegen van iemand die er is geweest en die had wat foto's gemaakt. Hieronder zijn de foto's te zien:




De haven zelf hebben we niet bezocht. Wel even een foto genomen. 


Kajgaden was erg leuk. Meer informatie over Hundested is hier te vinden.

8 opmerkingen:

  1. Mooie plek om te bezoeken, er valt genoeg te beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Hundested, zo leuk om te bezoeken. Wij waren er jaren geleden, maar hopen snel nog eens te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hebben jullie toen ook het huis van Knud bezocht?

      Verwijderen
    2. Nee, hebben we niet gedaan. Wel zijn we er weer geweest deze zomer. Het blijft zo'n fijne plek.

      Verwijderen
  3. Het lijkt me een leuke plek om rond te kijken. En die kleedjes zien er mooi uit. Zou ik ook niet goed aan voorbij kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had wel interesse in de schop. Was trouwens een leuk winkeltje met allerlei spullen voor de tuin.

      Verwijderen