Google Translate

zondag 7 januari 2024

De wijk Musicon in Roskilde deel 2

Waren we in augustus 2023 bezig met het leeghalen van het appartement in Linköping zo zijn we in het weekend van 4 november weer naar Denemarken geweest om de boel uit het appartement in Roskilde op te halen. In de post over de Musicon wijk schreef ik dat een rondje door de wijk niet gelukt was. Deze keer heb ik daar wel tijd voor genomen omdat ik hier zeer waarschijnlijk niet meer terug kom. De wijk is niet groot en je bent er zo door heen.

4 opmerkingen:

  1. Zeker, maar wel eentje die op ons te bezoeken lijstje gaat. Ik hou van zulk soort initiatieven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een bijzondere wijk maar het lijkt me leuk om die een keer gezien te hebben. Wat me opvalt is dat er nergens mensen op de foto's te zien zijn. Dat zijn we niet gewend in Nederland ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was op een zaterdagmiddag en het was er niet druk. In de zomer was het ook al niet druk. En inderdaad niet gewend in Nederland.

      Verwijderen