Google Translate

dinsdag 31 maart 2015

Baldersnäs (deel 3)

Vorig jaar heb ik twee blogposten over Baldersnäs gemaakt. Deel één is hier terug te vinden en deel twee op deze plek. In de zomer van 2014 zijn we weer naar Baldersnäs geweest. Deze keer hebben we een gedeelte van de Världens Ände wandeling meegepakt. In deze blogpost foto's van het bezoek aan Baldersnäs.















De vrouw en de hond uit deel één zaten nog steeds in het winkeltje. Deze keer hing er een bordje in de winkel dat er geen foto's gemaakt mochten worden. Ik zag dat pas na het maken van de bovenstaande foto.

Bij de ingang van Baldersnäs was iets nieuws ten opzichte van ons vorig bezoek en dat was een Gårdsbutik. Een winkel, cafeetje en ze hebben er dieren.






4 opmerkingen:

  1. Prachtige plek. Het is niet ver van het Halmens Hus zie ik. Ik denk dat we voor een volgend bezoek aan Zweden maar eens een huisje in Dalsland moeten huren.
    De mevrouw heeft het helemaal niet gemerkt dat je een foto hebt gemaakt, maar die hond volgens mij wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je hebt er mooie loppis. Er zat er 1 bij die erg groot en niet duur was. Ik weet niet meer precies waar.

      Verwijderen
  2. Ook deel 1 en 2 bekeken, prachtig daar! Ja, die hond heeft je door :) Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen