Google Translate

zaterdag 4 februari 2017

Leksand

Een paar jaar geleden waren we in Leksand, Dalarna en ik had deze post al redelijk lang klaarstaan. In oktober 2014 verscheen de blogpost over de kerk van Leksand. In mei 2016 de blogpost over de Hembygdsgård van Leksand. Nu tijd voor de rest van Leksand. Onder de foto's zijn de links naar informatie opgenomen. We hebben nog lang niet alles van Leksand gezien, daarom hoop ik dat we het plaatsje nog een keer vaker gaan bezoeken.

S:t Pergården, Församlingshem

S:t Pergården, Församlingshem

S:t Pergården, Församlingshem

S:t Persgården (Kontor för församlingsvärdinnor, församlingsped. och diakoner)

Leksand missionskyrka.

Sammilsdal.

Sammilsdal.

4 opmerkingen:

  1. Leksand, daar was ik ook eens. Wat is het daar toch prachtig in Darlarna. Ik zou ook graag eens terug willen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij ook. Het is al weer te lang geleden. Helaas niet dit jaar. Zag net wel een erg leuk plekje vlakbij Leksand: http://www.johannagarden.com.

      Verwijderen
  2. Mooi plekje lijkt het zo, ik ben er nog nooit geweest.
    Wij waren in 2012 wel in Dalarna maar zijn boven langs het Siljanmeer gereden (Nusnas, Mora). Ik vond Dalarna prachtig en zou er best nog eens weer naar toe willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nusnas en Mora zijn inderdaad de plekken waar we al vaker geweest zijn. Leksand deden we toevallig aan. Het is al weer te lang geleden dat we er geweest zijn :-).

      Verwijderen