Google Translate

woensdag 15 mei 2013

Muziek Youtube

Even een korte blogpost tussendoor. Ter voorbereiding van de vakantie leek het ons wel leuk om wat Scandinavische muziek op CD te zetten. We hebben nu een CD speler in de auto en zijn dan niet meer afhankelijk van de Zweedse radio. Helaas is het een CD speler en geen MP3 speler, maar altijd beter dan alleen een radio.

Ik zocht eigenlijk een handige manier om de Youtube filmpjes die onderaan mijn blog staan om te zetten naar MP3. De Youtube filmpjes zitten in een Youtube kanaal. Ik kon geen manier vinden om een heel kanaal om te zetten naar MP3 bestanden. Er zijn wel manieren om de Youtube filmpjes om te zetten naar MP3. Er bestaat software om de filmpjes om te zetten, maar het kan ook via een website. Bij een aantal websites zat een limiet aan het aantal Youtube filmpjes die omgezet kon worden. Uiteindelijk kwam ik de website Youtube to MP3 converter (http://www.listentoyoutube.com/index.php) tegen. Deze website zet snel en zonder limieten Youtube filmpjes om naar MP3. Ze staan ondertussen al op een aantal CD's en klaar om meegenomen te worden.

Een beetje reclame

4 opmerkingen:

  1. Hej, wat leuk. Laatst las ik exact hetzelfde hierover, maar had nog geen tijd om me er in te verdiepen. Gelukkig heb jij dat nu al gedaan en heb ik nu een link. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ik zeker ook even proberen. Over een maand vertrekken we al naar Zweden dus de voorbereidingen beginnen waaronder de muziekvoorraad in de auto even op peil brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kost wat tijd omdat je elke filmpje apart moet invoeren. Voor de rest werkt het erg goed.

      Verwijderen