Google Translate

zondag 11 mei 2014

Boekverloting: Als de vorst haar geesel zwaait - Bernard Nordh

Eind maart 2014 had ik een give away blogpost met daarin het boek Padjelanta. De give away is toen gewonnen door Gonny. Gonny op haar beurt heeft Padjelanta ook weer weggeven via deze give away blogpost. Padjelanta is toen gewonnen door Esther van het blog Pippa's Hus. Zij gaat op haar beurt het boek hopelijk ook weer weggeven. Het begint dan een beetje te lijken op Bookcrossing. Bookcrossing heb ik besproken in deze blogpost. Het boek wat ik toen weer vrijgelaten heb, is nooit meer teruggevonden. Het is een leuk idee, maar de boeken zelf zijn niet erg interessant, behalve dan de boeken van het Scandinavisch dorp :-). Daarom leek het me wel leuk om via Blogzweden een boek over Zweden te verloten. Zo gezegd zo gedaan, dus vandaag verloot ik een boek van Bernard Nordh en wel het boek Als de vorst haar geesel zwaait. Op Blogzweden zijn een aantal van zijn boeken in de onderstaande blogposten besproken:
Als de vorst haar geesel zwaait
Heb je interesse in het boek over Erik en Isa uit het begin van de 20e eeuw, laat je reactie achter op deze blogpost en je doet mee met de verloting. Volgend weekend is de uitslag van de verloting.

6 opmerkingen:

  1. Tja, ik heb wel net gewonnen, maar mijn interesse gaat zeker ook naar dit boek uit, dat zul je begrijpen. Ik doe dus weer graag mee Hans :-).
    Groetjes,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk begrijp ik dat Gonny. Zou ik ook hebben hoor :-).

      Verwijderen
  2. Hej Hans, leuk om hier mee door te gaan. Lijkt mij een leuk boek om te lezen als we binnenkort weer naar het hoge noorden gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jan, staat genoteerd. Dus jullie gaan weer naar het hoge noorden. Gaaf. Tot nu toe 50% kans :-).

      Verwijderen
  3. Hej Hans,
    graag wil ik mee doen aan de boekverloting, lijkt me een geweldig boek voor mijn vrouw. Die leest alles wat los en vast zit over zweden.

    gr erik

    BeantwoordenVerwijderen